Rabu, 4 Disember 2013

GALERI SHA BANKNOTE 1964

GALERI SHA BANKNOTE 1964
200,000 Pengunjung Seluruh Dunia


Usia blog Galeri Sha Banknote 1964  ini telah menjangkau usia 2 tahun sehingga kini . Dan sebanyak 420 artikel yang berkaitan dengan penemuan dan perkembangan Numismatik di negara kita dapat disiarkan dalam blog ini  . Sebagai peminat dan Pedukung kuat Numismatik Negara maka menjadi satu tanggongjawab kepada Galeri Sha Banknote 1964 untuk terus mengkaji dan menulis artikel-artikel yang berkaitan dengan Numismatik Negara untuk disiarkan dalam blog ini . Ramai sahabat-sahabat Numismatik mencadangkan agar tulisan-tulisan ini dapat dibukukan bagi memudahkan sebagai bahan rujukan kepada peminat dan pengumpul duit lama Negara . 

Galeri Sha Banknote 1964 amat berasa gembira sekali apabila melihat rekod-rekod dan catatan pada blog ini . Data pelawat yang melayari blog Galeri Sha Banknote ini telah mencecah 200,000 pelawat dari seluruh dunia . Sebanyak  81 buah negara mengikut rekod adalah diantara pelawat blog ini termasuklah USA, England, Germany, China, Singapore ,Indonesia, Thailand , Brunei , Filipina,Jepun, Belanda dan dari seluruh dunia .

Ramai juga pengunjung yang memberi komen dan pertanyaan kepada blog ini dan saya ucapkan ribuan terima kasih diatas pandangan dan teguran yang membina untuk perkembangan Numismatik Tanah Air kita .

GALERI SHA BANKNOTE 1964
sedang menunggu pelawat yang 
ke 200,000
SELAMAT MELAWAT BLOG GALERI SHA BANKNOTE 1964

Terima kasih kepada semua penyokong dan pengunjung Blog Galeri Sha Banknote 1964 . Sokongan tuan-tuan kepada blog ini menyebabkan semangat saya akan terus berjuang untuk Numismatik Negara Kita . Salam Numismatik Malaysia

9 ulasan:

  1. Salam dan Tahniah Dato'
    Rasa baru je Sa-Ratus Lima Puluh Ribu hari tu....sekarang dah mencecah Dua-Ratus Ribu pengunjung.
    Semoga Galeri Sha Banknote terus majujaya.

    Syed Ahmad, Putrajaya

    BalasPadam
  2. Terima kasih Ayah Engku Syed . Baru ni ada singgah rumah Husni dihot Spring sebelum pergi Seminar MASDINAR di Alor Setar Kedah. Di ada cerita Ayah Engku pernah datang rumahnya di Hot Spring.
    Terima kasih Bos

    BalasPadam
  3. as-salam Dato'
    Tahniah atas segala daya usaha yg boleh menarik minat ramai pengunjung blog...paling tidak ianya akan kekal untuk dijadikan 1 rujukan pada jenerasi akan datang. Maklumat itu penting.

    tqvm.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Bos Duacongkak

      Semoga kita dalam kesihatan yang baik untuk terus menulis didalam blog kita . Kepakaran tuan dalam kateogeri Error dan Variety banyak membantu saya dalam tulisan saya didalam blog saya ini.
      terima kasih.

      Padam
  4. Tahniah Dato'.... Blog Dato' menjadi pilihan rasmi saya sejak 2 tahun kebelakangan ini selain dari Blog rakan baik saya Nazerry Rosmady... 200,000 pengunjung memang angka yg banyak...semoga GALERI SHA BANKNOTE 1964 akan meneruskan usaha2 perkongsian ilmiah di masa2 hadapan... Sekali lagi tahniah dari saya Mini Galeri Numismatik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Bos .
      Bos bukan sahaja guru saya dalam Numismatik ni tetapi adalah rakan dalam facebook dan blog saya.
      Sokong daripada tuan dan sahabat-sahabat kita dari MASDINAR adalah yang akrab dihati saya .
      Terima .

      Padam
  5. Salam
    Fi Saraf fi Jengka Pahang . Tarikh 2 Safar 1435 . Ana Galeri Sha Banknote 1964 merasa bertuah telah melepasi 200,058 pelawat .
    Sukran bil Khair fil numismatik.aalami

    BalasPadam
  6. Salam dato, minta pencerahan syiling siri ke3 tahun 2011, adalah tahun tersebut di keluarkan hanya pada coin card atau ada juga di dalam edaran jugak.. disebabkan saya menjumpai syiling 10sen 2011 itu di dalam edaran. Tp hanya sekeping sahaja. Mohon tunjuk ajar.

    BalasPadam
  7. web dato ini istimewa boleh tenguk duit cacat tp bernilai

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...